RATB devine RADSPPSOB

RATB devine RADSPPSOB

Add comments


RATB devine Regia Autonoma de stat pe loc si ocolit Bucuresti :) De evitat :) daca se poate… evident !

Conform comunicatului RATB iata mai jos cum va functiona transportul public in Bucuresti pe perioada summitului.

Liniile de autobuze si troleibuze RATB care traverseaza zonele de securitate instituite pentru Summit-ul NATO, vor functiona pe trasee modificate in perioada 01.04 – 04.04.2008 precum si in data de 29.03.2008. Ca urmare a restrictionarii traficului rutier general pe Sos. Bucuresti-Ploiesti, Bd. Marasti (intre Bd. Expozitiei si Bd. Poligrafiei), Sos. Kiseleff (tronsonul cuprins intre Arcul de Triumf si Piata Victoriei), Piata Victoriei (pe directia Sos. Kiseleff-Cal. Victoriei), Cal. Victoriei, Bd. Natiunile Unite, Bd. Libertatii, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. P. B. Hasdeu, liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Liniile 79 si 86 vor functiona pe traseul de baza intre Bd. Basarabia, respectiv Stadionul National si Scoala Iancului, apoi modificat in ambele sensuri pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabu, Bd. Garii de Nord, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Vasile Parvan, Bd. Kogalniceanu, apoi traseul de ducere (comun cu linia 85).

Liniile 122, 137 si 268 vor functiona pe trasee modificate pe sens Piata Universitatii, de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, Piata Romana, Bd. G-ral Magheru, Bd. N. Balcescu Piata Universitatii cu intoarcere prin Bd. Regina Elisabeta, apoi traseele de actuale.

Liniile 126, 168, 226 si 368 vor functiona pe trasee modificate de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, Cal Dorobantilor, Piata Lahovari, Str. G. Enescu, Bd. Magheru, Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, apoi traseele de actuale.

Linia 136 va functiona pe traseul de baza intre C.E.T. Vest Militari si intersectia Sos. Pandurilor/Str. Dr. Rainer, prin Str. Dr. Rainer (Str. Dr. Bagdasar), Bd. Eroilor, Splaiul Independentei (malul drept), cu intoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independentei (malul stâng) apoi traseul de ducere.

Linia 300 va functiona pe traseul de baza intre Clabucet si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Buzesti (Piata Victoriei) apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin Str. Buzesti, Cal. Grivitei, Bd. Dacia cu intoarcere prin Cal Dorobantilor, Piata Lahovari, Bd. Gh. Magheru, Piata Romana, Bd. Dacia, apoi traseul de ducere.

Linia 301 va functiona pe sens Piata Romana, de la intersectia Sos. Bucuresti-Ploiesti/Bd. Aerogarii/Bd. Ion Ionescu de la Brad, prin Sos. Bucuresti-Ploiesti, Sos. Kiseleff, Bd. G-ral C-tin Prezan, Cal. Dorobantilor, apoi traseul actual.

Linia 335 va functiona pe sens Aeroport Baneasa, scurtat la terminalul Sos. Bucuresti-Ploiesti (cap linie 5), cu intoarcere prin Bd. Aerogarii, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aviatorilor, Cal. Dorobantilor, apoi traseul actual.

Linia 381 va functiona pe traseul de baza numai intre Piata Resita si Piata Romana, cu intoarcere in giratie.

Linia 385 va functiona pe traseul de baza intre Valea Oltului si intersectia Cal. 13 Septembrie/Sos. Pandurilor, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos. Pandurilor, Str. Dr. Rainer (Str. Dr. Bagdasar), Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Pod Izvor, apoi traseul actual.

Linia 783 va functiona pe sens Piata Unirii, de la Piata Arcul de Triumf prin Bd. C-tin Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Lascar Catargiu, Piata Victoriei, apoi traseul de baza. De asemenea traseul liniei 783 din DN1 spre Aeroportul Otopeni se modifica prin breteaua pe unde in prezent se efectueaza iesirea autobuzelor in DN1 spre Bucuresti.

In data de 02.04.2008, in perioada inchiderii traficului rutier in intersectia Cal. Victoriei/Bd. Regina Elisabeta, liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Linia 61 va functiona pe traseul de baza intre Master SA si intersectia Sos. Cotroceni/Str. Gh. Marinescu, apoi pe un traseu comun cu linia 62 prin Sos. Cotroceni, Str. C-tin Noica, Str. Baldovin Parcalabul, Bd. Garii de Nord, pana la Gara de Nord (comun cu linia 96), cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, apoi traseul de ducere.

Linia 69 va functiona pe traseul de baza numai intre Valea Argesului si intersectia Bd. Eroilor/Bd. Eroii Sanitari, apoi modificat Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Str. C-tin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Bd. Garii de Nord, pana la Gara de Nord (comun cu linia 96), cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, Drumul Sarii, Drumul Taberei apoi traseul de baza.

Linia 70 va functiona pe traseul actual numai intre Bd. Basarabia si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).

Liniile 79 si 86 vor functiona pe traseul de baza intre Bd. Basarabia, respectiv Stadionul National si Scoala Iancului, apoi modificat in ambele sensuri pe Bd. Pache Protopopescu, pana la Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).

Linia 85 va functiona pe traseul de baza numai intre Baicului si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).

Linia 90 va functiona pe traseul de baza numai intre Stadionul National si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).

Linia 91 va functiona pe traseul de baza intre Valea Ialomitei si intersectia Bd. Eroilor/Bd. Eroii Sanitari, apoi modificat Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Str. C-tin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Bd. Garii de Nord, pana la Gara de Nord (comun cu linia 96), cu intoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, Drumul Sarii, Drumul Taberei apoi traseul de baza.

Linia 92 va functiona pe traseul de baza numai intre Barajul Dunarii si Piata Pache Protopopescu.

Linia 66 de troleibuze se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta 667 care va functiona intre Spitalul Fundeni (cap linii 66, 253) si Piata C.A. Rosetti (cap linie 311) pe traseul: Str. Sportului, Sos. Colentina, Cal. Mosilor si Bd. Carol I.

Liniile 122, 137 si 268 vor functiona pe trasee modificate de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, Cal Dorobantilor, Piata Lahovari, Str. G. Enescu, Bd. Magheru, Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, apoi traseele de actuale.

Linia 336 va functiona pe un traseu modificat de la Podul Cotroceni in prin Splaiul Independentei, Piata Unirii, Bd. I.C. Bratianu, Piata Universitatii, Bd. Carol I, Piata Rosetti, cu intoarcere prin Bd. Carol I, Bd. I.C. Bratianu, Piata Unirii, Splaiul Independentei, Sos. Cotroceni, apoi traseul actual.

Linia 601 va functiona pe un traseu modificat de la Podul Operei prin Splaiul Independentei, Piata Unirii, Bd. I.C. Bratianu, Piata Universitatii, Bd. Carol I, Piata Rosetti, cu intoarcere prin Bd. Carol I, Bd. I.C. Bratianu, Piata Unirii, Sp. Independentei, Pta Operei, apoi traseul actual.


Taguri: , , ,


Topicuri Asemanatoare

One Response to “RATB devine RADSPPSOB”

  1. Adrian B Says:

    Pentru traseele detaliate RATB pe perioada summit-ului, impreuna cu harti si un planificator de rute, puteti accesa http://www.ratbnav.ro/nato/

Lasa si tu un comentariu



Entries RSS Comments RSS Log in